MERQUR

Er du vores nye administrationsmedarbejder?

Brænder du for økonomi, administration og god service? Vægter du et arbejde, hvor du er i konstant udvikling og to dage aldrig er ens? Så er det her job måske noget for dig!

Vi er i vækst og søger derfor ny kollega, til en fuldtidsstilling på vores kontor i Malaga centrum, nær togstationen

Hos Merqur Administrationsservice er vi virtuel assistents og arbejder blandt andet med opgaver som kundeservice, debitorstyring og bogføring.

Vi vægter selvstændighed, lysten til at lære og gå-på-mod meget højt. Vi er altid åbne for nye ideer og tiltag. Det betyder, du nu får muligheden for at komme ind i en virksomhed, hvor du kan få lov at tænke frit.

Vi forventer, at du har Dansk som modersmål, er flydende i engelsk både tale og skrift og er bosat i Malagaområdet.

Desuden forventer vi følgende karakteristika:

• Stabil og seriøs omkring dit arbejde
• God til at arbejde effektivt og under pres
• Detaljeorienteret og ansvarsbevidst
• Drives af gode resultater
• God energi og højt humør
• Erfaren med kundeservice
• Forståelse & interesse for økonomi

Vi tilbyder:

• Et professionelt arbejdsmiljø
• Afvekslende arbejdsopgaver
• En uformel omgangstone
• Direkte dialog med kunderne
• En grundig oplæring
• Spansk kontrakt
• En fast løn, efter kvalifikationer
• Og selvfølgelig søde kollegaer

Kan du sætte kryds ved ovenstående felter, vil vi meget gerne høre fra dig!
Ansøgning, CV og eventuelle spørgsmål skal sendes til: administrationsservice@merqur.dk med emnefeltet ”Administrationsmedarbejder”

Mere om os? Besøg vores hjemmeside her:

https://www.merqur.dk/administrationsservice/forside/

NB; Sabbatårs ansøgninger tages ikke i betragtning.