MERQUR

Er du vores nye bogholder og administrationsmedarbejder?

Vil du være en del af en spændende virksomhed i vækst, der vægter åbenhed, gennemsigtighed og samarbejde højt og trives du i en organisation, hvor alle har mulighed for at blive hørt, så er det denne stilling du skal søge.

Du tilbydes en stilling med en bred vifte af bogholderi og administrative opgaver som fx:

  • Debitorhåndtering – rykning, bogføring af indbetalinger, hensættelser og afstemning
  • Kreditorhåndtering – kreditoroprettelse, bogføring, betalinger og afstemninger
  • Finansbogføring – bogføring af daglige bilag
  • Rejseafregninger, credit card afstemninger, udlæg mv. (gerne elektronisk)
  • Afstemninger af balancekonti – bank, credit card etc.
  • Månedsregnskaber og kvartalsregnskaber
  • Momsregnskaber og andre offentlige indberetninger
  • Styring og koordination af mange daglige/ugentlige/månedlige bogføringsopgaver – således, at der altid er styr på kundeleverancerne

Vi forventer, at du har dansk som modersmål, er flydende i engelsk både tale og skrift, og er bosat i Malaga-området.

Desuden forventer vi følgende karakteristika:

• Stabil og seriøs omkring dit arbejde
• God til at arbejde effektivt og under pres
• Detaljeorienteret og ansvarsbevidst
• Drives af gode resultater
• God energi og højt humør
• Erfaren med alsidig bogføring
• Forståelse & interesse for økonomi

Vi tilbyder:

• Et professionelt arbejdsmiljø
• En uformel omgangstone
• Direkte dialog med kunderne
• En grundig oplæring
• Spansk kontrakt
• En fast løn, efter kvalifikationer
• Og selvfølgelig søde kollegaer

Kan du sætte kryds ved ovenstående felter, vil vi meget gerne høre fra dig!
Ansøgning, CV og eventuelle spørgsmål skal sendes til: administrationsservice@merqur.dk med emnefeltet ”Bogholder & administrativ medarbejder”

Mere om os? Besøg vores hjemmeside her:

https://www.merqur.dk/administrationsservice/forside/

NB: Sabbatårs ansøgninger tages ikke i betragtning.