Er du en teamplayer, der motiveres af at hjælpe folk gennem god service? Og har du endda erfaring med kundeservice fra tidligere? Så har vi en stilling, der er interessant for dig i Málaga.

Vi søger medarbejdere til vores nye team, der sammen skal repræsentere en af Danmarks største forsikrings- og pensionsselskaber – nemlig Topdanmark, som i mere end 100 år har hjulpet mennesker ved at give dem økonomisk og social tryghed, både før, under og efter en skade.

Vores dansktalende forsikringsteam har to vigtige funktioner; skadebehandling, hvis uheldet er ude, og kundeservice for privatpersoner. Din primære arbejsopgave bliver at rådgive omkring forsikringer, når kunderne kontakter os via mail, chat eller telefon; herunder mersalg og lettere policearbejde.
Du får grundig oplæring i forsikringsprodukter og systemer, så du er velforberedt og kan yde den bedst mulige service.

For at få succes i rollen som kundeservicemedarbejder har du gode kommunikationsevner, og du kan bevare overblikket i en travl hverdag. Det er vigtigt, at du er kvalitetsbevidst og kan sætte dig i kundens sted. Du har erfaring inden for kundeservice fra tidligere jobs. Den ideelle kandidat har en forsikringsmæssig baggrund, men viljen til at lære og prøve nyt er vigtigere.

Du får din hverdag på vores nye kontor i Benalmádena-Málaga med plads til 800 medarbejdere, hvor du bliver en del af Webhelp-familien. Som vores nye kollega vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø med fokus på sammenhold, udvikling og plads til forskellighed.

Du får:

  • En attrativ fast løn på 1700 €
  • Spansk kontrakt med sygesikring
  • Grundig oplæring i forsikringsprodukter og systemer
  • Medarbejderfordele som WebHEALTH
  • Karrieremulighed i den største BPO-virksomhed i Europa

Om dig:

  • Du har erfaring med kundeservice fra et tidligere job
  • Du motiveres af at hjælpe folk gennem god service
  • Du er teamplayer og trives i en performance-kultur
  • Du kan dansk på forretningsniveau
  • Du har bestået en gymnasiel uddannelse såsom HHX, STX eller HTX
  • Du har allerede Residencia, Seguridad Social og NIE-nummer*

Er det dig, vi mangler?

Hvis du gerne vil være en del af vores nye kundeserviceteam i Málaga, så send dit CV hurtigst muligt, da vi har løbende jobsamtaler. For at kunne komme i betragtning til stillingen skal du kunne fremvise din straffeattest. 

Du er velkommen til at ringe til Victor Weyen på tlf. +45 27 53 49 72 eller Marianne Rasmussen på tlf. +34 951 923 303 med spørgsmål om jobbet.

Startdato: mandag d. 20. april 2020.

*Normaltvis er vi behjælpelige i forhold til at fremskaffe de spanske dokumenter, der er nødvendige for at udarbejde en arbejdskontrakt, men grundet den nuværende situation med Covid-19 er det ikke muligt at anskaffe Residencia, NIE- og Seguridad Social-nummer. Derfor skal du have dette i forvejen for at komme i betragtning til stillingen.

Søg jobbet online her