Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle handler, indgået på https://blog-uno.dk.
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået særskilte skriftlige aftaler mellem dig som køber og Blog Uno.

Generel information

Denne webshopo drives og ejes af:

Blog Uno v/Sarah Jacobsen
ESY3615180P
Calle Frutos Herranz, 3, Bloque 2, Portal 1, Bajo A
29620 Torremolinos
E-mail: s8jacobsen@gmail.com

Bestilling

Bestilling af varer foregår online.

Du kan til enhver tid se hvad du har bestilt ved at klikke på ’Vis indkøbskurv’. Der kan foretages rettelser i det bestilte, lige indtil ordren er afsendt. Har du fortrudt en vare, skal du klikke på minus-ikonet ved siden af varen i indkøbskurven, og den vil blive fjernet.

Er du færdig med at handle og ønsker at bestille, skal du trykke på ’Kasse’, indtaste dine oplysninger og klikke på ’Afgiv ordre’, hvorved din betaling vil blive gennemført.

Alle priser er inkl. moms.

Der kan betales med VISA og Mastercard.

Betaling sker i danske kroner.

Pengene vil blive trukket ved dit kort den dag, varen afsendes.

Har du forudbestilt en vare, vil pengene dog blive trukket på dit kort i forbindelse med betalingen, selvom varen først sendes efterfølgende.

Levering

Blog Uno bestræber sig på at afsende den købte varer hurtigst muligt. Leveringstiden er mellem 2 og 4 dage ved levering til Spanien.

Ved levering til Danmark er leveringstiden mellem 5 og 8 dage.

Der er gratis levering.

Registrering af oplysninger

Jeg videregiver ikke informationer til tredjepart i nogen henseender. De data, som køber opgiver, når der sker oprettelse som kunde, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder.

Ordrebekræftelse pr. e-mail

Når ordren er afgivet, vil du modtage en e-mail med din bestilling med ordrenummer og andre relevante oplysninger. Du er naturligvis også velkommen til at sende en mail til s8jacobsen@gmail.com, hvis du ønsker, at jeg skal fremsende en kopi af din ordrebekræftelse til dig.

Fortrydelsesret

Hos Blog Uno har du altid 14 dages fuld fortrydelsesret. Det betyder at du kan fortryde dit køb i op til 14 dage fra du modtager varen. Der er fortrydelsesret på alle ikke specielt fremstillede varer.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsesdatoen skal du indenfor 14 dage returnere varen.

Hvis du vælger at sende varen, skal det ske til min adresse:

Sarah Jacobsen
Calle Frutos Herranz, 3, Bloque 2, Portal 1, Bajo A
29620 Torremolinos

Det er dig som kunde, der betaler fragten for at sende varen tilbage. Returnerede varer sendt pr. efterkrav vil blive nægtet modtaget. Når jeg har modtaget varen retur, vil jeg hurtigst muligt kontrollere varen og tilbageføre dit tilgodehavende til dig, jfr. i øvrigt betingelserne nedenfor.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik: Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetalingen foregår via kontooverførsel eller til det kort som er brugt til betalingen – Skriv derfor altid dit ordrenr. og påfør dit kontonr., hvis der ikke er betalt med kort, således at jeg kan tilbageføre dit tilgodehavende.

Reklamationsret

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter, at du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Jeg refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til min adresse:

Sarah Jacobsen
Calle Frutos Herranz, 3, Bloque 2, Portal 1, Bajo A
29620 Torremolinos

Når du returnerer varen, bedes du anføre ordrenummer.

Bemærk:
Jeg modtager ikke returpakker pr. efterkrav.
Har du sendt en vare ind til reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når jeg har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.